AAHH!

Publicerat 2010-08-09 kl. 22:45:47 || Life as you know it.
bad med ponnyn sommar 08.
Jag är typ jätte glad just nu, av vilken anledning får ni inte veta. thihhi. :)
Iallafall drog jag och hanna till stallet efter att hon hade kommit hit och vi fixade nya headern, så den kommer komma upp så fort jag har fixat om storleken på den. :) Så den kommer upp snart :) GRETA!
Vi red på Bebis plutten och Donna båda var bara ganska pigga! men nu stor ponnyn i gräs hagen igen och jag ska be till gud att hon kommer in när jag ska hämta henne.
När vi kom hem efter att ha suttit i stallet i nästan två timmar så åt vi en jätte god middag och nu ska vi kolla på film och tjocka oss massor ! :)
Nyss så var Hanna så snäll och skrämde livet ur min hund! Men herregud vad kul det var ! vad elak jag är..
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0