träning

Publicerat 2010-08-19 kl. 21:00:26 || Life as you know it.
Träningen gick jäääääääätte bra! Påånin var hur fin som helst ! Gud jag är typ överlycklig !
Min tränare sa att hon tyckte vi skulle börja sätta ut annonser på henne.. :'( jag klarar inte av det.. *ber till gud* kära gud kan du gör så att min ponny växer så jag slipper sälja henne, eller gör så jag blir mindre..
Kommer nog aldrig hända men jag önskar att det vore så. Eller att man kunde ge dom något piller som dom växte utav. Jag ska fan uppfinna det ! Iallafall så är jag jätte nöjd över henne! Och vad som än händer så är hon bäst & jag kommer älska henne till mitt sista andetag.. btw, så läste jag ett gammalt brev igår som Marie hade mejlat med Hiawthas nya ägare för sisodär två år sen om inte mer. Och det stod i det brevet att jag hade vägrat att åka till stallet och rida, eller vara i stallet överhuvud taget för att jag saknade honom så mycket.. Varför drar jag alltid allting så nära mitt hjärta ? hah, det där lät lite kul.. Men det är sant. Jag har till och med svårt att typ fundera på att flytta.. (a) hah.. Aja, that's me..
menmen, nu ska mamma och jag kolla på lite tävlingar sen film ! puss
i will never let you go!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0