Storebror kommer hem imorgon!

Publicerat 2010-01-21 kl. 17:09:33 ||
(älsklings ponny och jag, )
OMG!! Tänk att en månad har gått så fort, imorgon kommer Storebror hem igen från Costa Rica.
Shiit vad jag har saknat han! Även fast han bor i Götet nu, och jag typ bara träffar han en gång i månaden så känns det helt annorlunda när han är långt borta i ett annat land. Men men får vara ledig från skolan en stund på morgonen för att följa med och hämta honom. Så måste typ åka kl 6 hem ifrån. Men det är det väl värt.
Iallfall, dagen har bara löpt på som vanligt.
Fast i morse när jag skulle ut med vovven, var ensam hemma för båda mamma och pappa behövde åka tidigt, så jag fick ta vovven oxå. Men iallafall så går jag utanför dörren och ser att Hunden sniffar lite i luften,
så jag kollar upp och runt då står fan en jättte älg utan för mitt hus!!
Omg, men det gick bra iallafall till slut. Sen när jag gick till bussen så ringer jag Elina och berättar allt och så säger hon det till hennes mamma, så tror hon att jag fortfarande är kvar hemma och inte kommer förbi älgen så hon och hennes mamma försöker komma på en plan om hur jag ska komma förbi, men jag var redan förbi liksom,
så jag försöker avbryta henne. Haha, det var inte så enkelt lät tyå så här
Elina - mamma det står en jätte älg utan för Agnes och den vägrar flytta på sig så hon kan inte gå förbi.
Jag - Haha.
Elina och hennes mamma försöker komma på en plan
Jag - Elina ja...
Elina -  Vänta..
Jag -  Men elina jag är redan förbi ;)
Elina -  Jaha, haha
Det var lite kul.
Sen när jag kommit hem från skolan och skulle gå ut med vovven så står den där älgen på våran tomt!
Inte kul!
Haha, jätte långt inlägg ingen orkar väl läsa. aja
Kram !
Kommentarer
Postat av: monika

oj satan! :/ gud vad jag e glad att jag inte bor på landet....

2010-01-25 @ 10:29:48
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0