I'm a fucking ninja!

Publicerat 2010-06-09 kl. 16:17:21 || Life as you know it.
ÄLSKA !
Idag har jag vart med klassen nere vid brosjön hela dagen. Det var faktiskt riktigt trevligt! Blev bara ner kastad i vattnet och fick en vatten flaska över mig. Men annars så:) Efter att alla hade åkt hem så stannade jag en stund där med Adele, Elina och André. Så det var trevligt. Vi gick och köpte marsmellows (stavn?) och försökte göra en brasa, men det gick inte så bra fören efter, haha. Sen kom snällaste morfar och hämtade mig för jag har egentligen inte tid att sitta här och blogga, måste göra färdigt ett hem prov som jag har till imorgon. Sen ska jag bara göra färdigt matte provet och sen är det färdigt med prov och inlämningar och shit! Skönt! men jag tycker det är orättvist, för vi slutar ju liksom inte fören om en vecka medans nästan alla slutade idag ;o elakt? JA! men men, det är snart över. Men jag skriver igen sen så kan ni få en liten planering för min sommar.
peace out
hahah, gumman vi är ju snyggaste !
Kommentarer
Postat av: monika

hihihi! :D det för tankarna direkt till när vi var på gotland och satt typ med johan & dem mitt i natten och försökte grilla när det liksom åskade, blixtrade och spöregnade :p sen blev vi sura på typ leo som ändå inte kunde tända brasan i spöregn fast han var scout! ;p och sen satt vi med tändare som vi grillade våra marsmallows på ;p hihi. det var ruuligt!

2010-06-10 @ 01:06:00
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0