ramla av, ponnyn springer i väg i 190 med tränset mellan benen. Check!

Publicerat 2010-06-13 kl. 21:20:21 || Ponnyn/hästen
Japp, så är det.
hela dagen bestod av att vara på tävling. Lb och La. Lb gick jätte bra, fick ett stopp och en rivning. Men hon var jätte fin så det gjorde inget. Sen när jag höll på att hoppa fram till La så ramlade jag av när jag skulle hoppa oxern, tränset åkte med. Men det satt ju fast i martingalen så tränset åkte mellan benen. Och hon bar av i 190 ut på galoppbanan som tur var så hon inte sprang in i stor staden. Men som tur var fanns det jätte snälla folk som hjälpte till att fånga in bus ponnyn. Hon fick bara några skrap sår på bak benen. Men iallafall så strök jag mig från la.
Jag, men någon gång ska man väll ramla av på tävling oxå, saker man måste göra innan man dör grej ;)
järna
Kommentarer
Postat av: N

SV: Haha, ja hann aldrig för din häst sprang iväg ;) Usch, va hemskt det såg ut :O

haha, du skulle ha hört speakern ba: a att du va inne på banan och skulle starta å sen ba: jaha, det är hennes ponny som springer på galoppbanan ;D <3

2010-06-14 @ 12:20:23
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0