*hick*

Publicerat 2010-03-26 kl. 21:26:02 ||
(hetaste *hick* bilden på mig *hick* med jätte stora *hick* ögon)
Hej *hick*
Har precis ätit *hick*. Det var *hick* jätte gott! *HICK*
Nu ligger jag *hick* i min mysiga säng *hick* och tror *hick* att jag ska läsa lite.
Duktig *hick* jag känner mig ! *hick*
Och juste sen, någon som vill *hick* följa med ner till Gotland under påsk*hick*lovet. Mamma och *hick* pappa tvingar med mig ner.. Så *hick* någon rolig person som vill följa med ner ? *hick* Call me! haha *hick*
Gosh*hick* denna hicka är*hick* sjukt jobbig !  Det är typ *hick* femte gången *hick* idag jag har hicka *hick*
Kyss*hick* och smek !
*HICK* !
Kommentarer
Postat av: monika

hahhahahhahhah :p

hoppas du får med dig ngn :D

2010-03-26 @ 23:05:12
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0