- Agnes, jag tror jag tappade bort din katt..? ;o

Publicerat 2010-05-18 kl. 17:43:39 || Life as you know it.
HAHAH! nej men jag börjar undra vart min katt är? Någon som har sätt han, han brukar vara borta men nu har han varit borta tillräckligt länge tycker jag.
Ganska slapp dag i skolan idag, jag har nästan inte gjort någonting. Men vi skulle ju bara klippa våran film så det fanns inte så mycket att göra. Btw, så har jag blivit helt kär i Malins mobil (a) Fick sluta tidigare idag med från skolan så det var skönt, jag drog till stallet efter skolan och fixade med ponny. Red ut i ungefär en halvtimme galopperade mesta biten, men jag lät henne galoppera i den takt hon ville, kände att hon behövde galoppera av sig lite. Så jag tror hon tyckte det var ganska skönt, men det var ju sjukt varmt ute. Men det var ganska skönt iallafall. Juste jaghar kommit på att jag har skrivit väldigt mycket om min ponny på sista tiden vad tycker ni om det ? bra eller dåligt ?
finns inte så mycket mer att skriva om nu, men det som ska göras ikväll är iallafall
gå ut med vovven
duscha
äta
kolla på alla bra program som går.


älskar dig min finaste ponny, med dig vid min sida klarar jag vad som helst.
det ska vara vi föralltid.
Kommentarer
Postat av: monika

hahaha! :D

2010-05-22 @ 22:07:46
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0