vad är höjden av dumhet.....?

Publicerat 2010-05-16 kl. 20:28:47 || Ponnyn/hästen
...tre blondiner i en audi. HAHAHA

Det var jätte mysigt igår att rida i det fina vädret. fick en eller två bra bilder som ni kanske kan få se sen ifall jag orkar lägga över dom :)

Dagen idag har varit jätte kul och bra! Tävlings dag, you know, gick jätte bra ponnyn var jätte fin. I första klassen så var jag  felfri i både första och andra fasen men blev tyvärr ingen placering. I andra klassen så var jag också fel fri i båda faserna och kom på en tredjeplacering ;) super duper ! jätte nöjd. Blev lite strul med ponnyn i transporten på vägen hem, men allt gick bra ! När jag kom hem började jag fixa en tavla som jag ska ha i mitt rum, jag kanske orkar fixa en förre och efter bild ;) men dom får ni i sådana fall när jag är färdig med den. Nu ska jag fortsätta med den .
Puss


random bild.. GAAAAH! the last song, åhhh vill se igen !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0