duktig chey

Publicerat 2010-10-12 kl. 16:33:41 || Life as you know it.
Nu har jag vart en riktigt duktig chey om jag får säga det själv! har hängt upp tvätte, dammsugit hela övervåningen och städat mitt rum. Sen senare när mamma kommer hem ska jag åka till stallet och rida ponnyn och ikväll blir det desperata och cougar town på tv. stort tummen upp!
Idag var det brandalarm i skolan. Ganska kul, fick ju springa ifrån lektionen :D (Y) Plus att idag fick monika sin tandställning. så nu kommer, hon jag och hanna se ut som tre små geeks :D men det kommer ju vara jätte gulligt! :) juste på fredag ska monika komma hit ifall pappa orkar hämta men jag ska nog tvinga honom, mohah. sen kanske adele och elina kommer hit också och så ska vi ha harry potter marathon! (yyyyyyyyyy) hah! Sen tror jag att jag ska ta en blogg paus någon vecka eller några dagar och fixa till bloggen lite så den är jättttte fin! (a)
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0