I want to be in your arms.

Publicerat 2010-10-25 kl. 15:57:16 || Life as you know it.
sommar 2010. saknar.
nu är jag hemma från skolan, ska snart ut med hundarna och sen göra min engelska läxa. måste bara komma på ett "minne" eller vad man ska säga som jag kan skriva om. Tror det kanske blir något fint sommar minne. Något sommar minne från Gotland. Åååhh! jag vet en grej jag kan skriva om!! :) om ni vill veta så handlar det om min hund som har dött. det var sommarn innan hon dog. :') det var så fint. Det kanske inte är något bra och jätte häftigt minne. men det är ett minne med mig och min favorit hund som är död. det ät fint för mig. :)
pusss
Kommentarer
Postat av: Emmily

Tycker du att jag ska börja med dagens blogg? Kika då in min blogg på detta inlägg och kommentera: http://dahlbergemmily.blogg.se/2010/october/dagens-blogg.html#comment får jag många kommentarer ikväll så kör jag redan igång ikväll och drar en vinnare tills imorgon! :)

2010-10-25 @ 19:39:31
URL: http://dahlbergemmily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0