mittförochefternamn.blogg.se

Publicerat 2010-10-08 kl. 15:44:51 || Life as you know it.
Haha, ohja! that's the way it are.. eller ? :)
har bara pluggat massor den här veckan därför har jag typ inte bloggat något alls..
iallafall så fick jag min tandställning igår, alltså räls.. KUL!! nej inte alls, har ont och kan knappt äta. men det är ju jätte kul.. Ja men verkligen.. Nej men USCH det är jätte jobbigt! men det är snart över. Juste inge mer plugg nu för den här veckan tror jag. Har ändå inte tid att plugga så det hjälps inte. om ni förstår vad jag menar ? Imorgon är det tävling på sollentuna, och sen på söndag blir det prov rida hästar (?) och sen kalas för nästa kusin. Och ikväll, ska jag till stallet först för att fixa för i morgon och sen blir det middag hos grannen, och kanske, bara kanske kommer monika hit. om hon lyckas. annars får hon komma i morgon på morgonen, för hon ska med på tävlingen. hon sviker mig inte som en viss annan person gör. Nämner inga namn, HANNA! aja, pussssss!
btw, så stod det 4 älgar utan för mitt hus idag när jag kom hem.. inte kul alls .. inte det heller ;)
just say fuck you and smile!
Kommentarer
Postat av: julia ♥

usch jag ska oxå få räls... Hur länge ska du ha tandställning?

2010-10-08 @ 21:35:01
URL: http://jjuliae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0