seeeg!

Publicerat 2010-10-11 kl. 19:33:25 || Life as you know it.
Nu sitter jag här i min underbar säng.. Ska snart äta middag. Är typ jätte hungrig, har inte ätit så mycket idag (a) men men. Sen efter maten ska jag ta en dusch sen lägga mig med en kopp te och ballerina kladdkaka i min söng och kolla på e film.
Var i stallet idag efter skolan, kom dit ganska tidigt. Vi hade halv studie dag i skola så. Men sen kunse ingen hämta så jag fick sitta där i någon timme. Men jag läste lite i en bok så det gjorde inte så himlans mycket. Men iallafall så red jag min ponny först, hon var jätte fin och jobbade på bra. Red i en timme ungefär i skogen. Ska köra lite kondition här i veckan någon gång. Sen så red jag ceasar med amanda han var jätte pigg. Gammal gubbe på 21 år tror jag. Som var nära att kvala till SM i dressyr för ponny. som blir riden på banan 1-2 gången per vecka som nu fick komma ut i skogen och busa. Var jätte kul iallafall
Men nu skriker mamma och pappa på mig.
puss
random bild (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0