Söndag.

Publicerat 2010-10-17 kl. 21:27:17 || Life as you know it.
Har inte skrivit i helgen för jag har inte haft tid och lust att göra det. Mest inte tid. Men det ska det bli ändring på, eller hur ? Har iallafall vart med Monika hela helgen och sen vart med Elina och adele mellan fredag-lördag. Sen var det födelsedags firande på Lorenzo på lördag kvällen och tävling idag. Gick bra på tävlingen. Hon var hur pigg som helst. Precis utan för placering i första klassen och sen glömde jag bort banan i andra (a) men hon hoppade jätte fint i båda! Nu har jag iallafall ätit en otroligt god middag, och har precis kollat klart på en film.
Ska borsta tänderna och sen ska jag försöka sova tror jag. Är jätte trött. Har inte alls lust att gå till skolan i morgon, men känner att jag måste för vi har hel dag brobel engelska. Så måste vara där.
aja, nu ska jag tänka lite på vad jag ska ha på mig i morgon och sen sova. puss
så får ni se min tandställning lite ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0