tävlingsdag

Publicerat 2010-10-09 kl. 17:48:26 || Ponnyn/hästen
Det var en glad chey som åkte hem från tävlingen idag. För med mig hem tog jag med mig två stycken gula rosetter! Åhh! min ponny var hur duktig som helst idag!
Lc: Då kom jag trea som sagt. var en ganska enkel bana. Men jag red inte så bra. utan jag satt och höll i handen för mycket så vi kom nära på dom flesta hindrena. Men min ponny var så duktig så hon hoppade iallafall utan att riva. jag red bättre sen i fas två. Super ponnyn.!
Lb: Tre där med! lite svårare bana. Men jag red bättre på den här. Hon kom perfekt på n'stan alla hindren. Det var något där hon kom lite nära. Jag körde på mest säkerhet, i den här klassen. Så vi skulle komma runt utan något stopp. och hon var bara för fin! så fin har hon inte vart på länge! Gud så stolt jag känner mig! :D
Nästa helg är det på farsta, tagga!!! :DDD
favorit i repris!
järna i våras.
Du är bäst! You'r like the sun after rain.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0