1,2,3 nu kör vi!

Publicerat 2010-09-08 kl. 20:12:17 || Life as you know it.
Monika tyckte att jag var sämst på att uppdatera så jag tänkte uppdatera lite nu om alla dagar som gått, från i söndags till idag :)
Söndag: i söndags så åkte vi upp till örebro ju och prov red lite hästar, båda två var jätte fina. Men den ena var min slags häst om man säger så. Och jag kände att jag skulle komma längre med den hästen. Men idag fick vi reda på att det var en annan familj som hade lagt ett lite för högt bud så tyvärr..
Måndags: då var det ju min födelsedag! jippie! Men då var det trevligt i skolan massor sa grattis och så. sen åkte jag hem en snabbis för att gå ut med vovvarna. Sen så kom mamma och sen åkte vi in till stan och åt en jätte god middag! så det blev en jätte trevlig kväll med familjen.
Igår, tisdag så var jag i skolan sen drog jag till stallet och red ponnyn en lite lugn sväng i skogen efter som hon kanske har ont i ryggen. inget mer med den dagen..
Idag så var jag i skolan, ganska bra dag faktiskt, sen drog jag till stallet. Jobbade ponnyn lite mer idag, mest i skritt och trav. Provade olika saker för att se ifall hon reagerade på något.. Men nej inget. så vi får se vad kiropraktorn (stavn?) säger i morgon när hon kommer och kolla henne. Nu ligger jag i sängen och kollar på jersey shore. Ska ta fram lite grejer jag ska ha med mig i morgon och tvätta en tröja jag ska ha på mig. Sen väntar kära sängen på mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0