såhäääääääär glad!

Publicerat 2010-09-30 kl. 14:33:23 || Life as you know it.
åååhh! mina jeans tights från nelly.com har kommit! och dom sitter som en smäck! det bästa är också att dom ser ut som ett par riktiga jeans också! :DD funderar dessutom på att beställa hem ett par till likadana par fast i en annan färg och ett  par jäääätte söta klack skor som jag är helt kär i! (a)
jätte ointressant jag vet, men jag är så glad. Mina andra svart/gråa/blåa vet inte riktigt vilken färg dom var där i slutet. iallafall så har dom gått sönder lite här och där så. Det här är verkligen tummen upp x1000000
nu iallafall så försöker jag få färdig min novell till brobel, den ska vara inne i morgon. Och den är lite sådär halvt färdig.. men men det löser sig! ;) Imorgon blir det tillbaka till skolan iallafall. edt gjorde inte så mycket att jag var hemma idag eftersom vi bara hade orientering. så det kunde jag missa.
Ikväll är det egentligen träning men eftersom ponnyn har vilat hela veckan p.g.a att jag är sjuk så vet jag inte riktigt ifall jag ska träna, känner mig inte så snäll då. Men ska prata lite med mor och far om det.
Mmåste bara säga också at jag sitter i våran otroligt sköna soffa med båda katterna och båda hundarna runt omkring mig. Mys!

mina nya favoriter, prislappen kvar ännu ! (A)

rest in peace! jag kände dig inte men både mamma, sofia och många andra jag känner gjorde det. Jag tycker synd om dig, om dina vänner.. Men nu är du på ett lyckligt ställe och du mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0