torsdag

Publicerat 2010-09-09 kl. 19:50:28 || Life as you know it.
sitter nu i min underbara säng, ska snart hoppa in i duschen en snabbis sen välja kläder och plocka fram och sånt till i morgon. Har skol fotot då. men rektorn och fotografen har bestämt att vi inte får ha spex fotot i katalogen. vad är det för shit?! jag är så sjukt sur över det just nu.. Men men får se vad vi gör i morgon. Skulle iallafall ta med mig grejerna till det.
Efter skola åkte jag till Elina en stund. Sen mötte jag upp monika på bussen så följde hon med mig till stallet i någon timme. blev ingen ridning idag eftersom att kiropraktorn var där. Ponnyn var 1 cm högre på höger bäkene. Så hon fixade det och nu ska hon vara bra igen. så det blir bra en liten jogging tur i morgon ifall jag hinner. ska ju in till stan på grönan, men vännerna och kolla på hoffmaistro (stav?). juste skulle ju försöka börja städa mitt rum idag tills lördag då det ät lite middag här för mig. men får väl fixa in det i min kvälls planering någon stans. ni kan faktiskt få en
"to do list".
- duscha
- välja kläder
- packa ihop kläder
- börja städa rummet
- kolla OTH!
aa var väl det. kanske har glömt något.. Men nu vet ni iallafall ifall ni undrar :)
Puss
miss you sis! :) i love u
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0