Grattis mamma i efterskott!

Publicerat 2011-01-09 kl. 12:52:16 || Life as you know it.
sitter nu och väntar på att alla gäster ska komma så ska vi fira mamma som fyllde år den 4 januari. Hoppas hanna kom ihåg mina byxor. Annars får jag panik! skojar inte. Nej men det ska faktisk bli kul att träffa alla läktningar runt omkring. Jag bor ju ute på landet. på typ en gård, om man kan säga så? iallafall så har jag bort i samma hus hela mitt liv. Och alla grannar runt omkring är släkt på något sätt. Ibland kan det vara ganska jobbigt. Men om jag ska vara riktigt så är jag inte så nära eller pratar så mycket med mina sysslingar överhuvudtaget. oops.. Det  där var bara så sjuk onödig information.. Men ni kanske ville veta ? :) aja, Ville bara säga att jag lever idag också.
puss från eran tjockis! :)
mamma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0