27 augusti

Publicerat 2012-08-27 kl. 20:22:22 || Life as you know it.
27 augusti = 10 dagar kvar till min födelsedag = måndag = ny vecka = redan skoltrött. 
Jag har knappt hunnit gå en ordentlig vecka i skolan än och jag har inte hunnit få läxor och sånt jobbig, men jag är endå redan skoltrött. Vill inte gå i skolan mer. Fast jag vill ändå gå i skolan. AAAHH! jooooobbiigt!
 
Idag efter skolan så åkte jag hem till min bror som har härmed flyttat hemifrån. Kollade på slutet av "The Avengers", prata lite och sen kolla på "Step brothers" innan pappa sluta. Åkte men han hem och åkte direkt till stallet. Kom hem åt middag duscha och sitter nu här. 
Imorgon börjar klockan tio med franska. Inte så taggad, dock är inte min lärare här och vi ska vara med den andra klassen så hoppas den lektionen går förbi snabbt. Fasar redan inför torsdag då jag har franska läxa.. Hjälp mig? 
Hann inte ut och PW idag, eftersom jag åkte till min bror istället, vet inte om jag kommer hinna det i morgon heller efter som vi slutar så sent. Men hoppas, vill träna!! 
Det var allt för mig idag, hinner inte skriva mer, ska svara på ett til mejl från LOS.
P.S Gissa vem som ska kolla på Coldplay på torsdag?? D.S
P.S2 JO JAAAAAG!, TAGGA! D.S2
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0