7 dagar kvar.

Publicerat 2012-08-13 kl. 16:28:32 || Life as you know it.


Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Det är bara 7 dagar kvar på sommarlovet. Och sen är det tillbaka till skolan. Har precis kollat mitt nya schema och jag vill hellre dö. Sen som pricket över i:t så ska min strorebror börja plugga på Nackademin så han kommer flytta in till stan och lämna mig här ute på landet helt själv. Jag klarar inte av sånt här! Och dessutom, dessutom är jag jäääääätte shopping sugen men jag har inga pengar, what so ever. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Dö, bara dö. två positiva grejer med att skolan börjar är ju att jag kommer närmare min födelsedag och jag får tillbaka min kamera! yeye. Men det är det enda.
 
Idag vaknade jag vid ett och sen har jag bara suttit vid matbordet i köket och kollat på lite serier på datorn. Måste ta mig i kragen snart och göra något. Ska städa mitt rum och sen åka till stallet. Men tror jag väntar med stallet tills mamma eller pappa kommer hem.
Nu också när skolan börjar ska jag börja träna igen, eller ut och promenera/power walka/jogga/springa. Nu är semestern slut och jag måste komma igång igen.
 
Juste är dessutom med i en tävling. Hos Amanda karlsborg.bloggplatsen.se
Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vill inte heller attt sommarlovet ska ta slut :'( wihoo liksom..

2012-08-13 @ 18:23:16
URL: http://karlsborg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0