Äntligen!

Publicerat 2012-08-29 kl. 19:43:00 || Life as you know it.


Fick äntligen komma ut på min PW som jag har velat göra hela veckan. Så idag var det bara hem och byta om, för att bege mig ut. Tog med lill hunden också. Mamma hade redan kommit hem vid ett så kom till stallet vid halv sex ungefär också, skönt att vara där så tidigt. Galopperade lite mer idag på åkern. Hon var mer avslappnad och kunde bara galoppera på fint. Så det gick super. Kom hem för en liten stund sen och har hunnit duscha och hjälpa pappa lite med maten.
Efter jag har bloggat färdigt och kolla lite snabbt på facebook, ska jag plugga franska till imorgon. Kommer gå åt skogen.. Tack och hej. Jag vill verkligen inte ha franska mer. Förra året så försökte jag iallafall. Men nu orkar jag inte ens försöka. Det funkar bara inte. Språk, eller franska, är inte min grej!
Börjar även vid tio imorgon men åker in med pappa lite tidigare så hinner jag förbi Biblioteket och kolla stipendium boken. Slutar vid 20 i fem och då tror jag att jag ska chilla lite i stan med Alice innan vi beger oss mot stadion och COLDPLAY! Hell to the yes! Taggad till hundra! Har dock inte kommit på vad jag ska ha på mig. Frågade Adele om råd, men hon är seg och inte svarar..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0