Coldplay!

Publicerat 2012-08-31 kl. 16:42:44 || Musik
Åh herre alltså. Det finns inte ens ord som kan beskriva vilken känsla jag kände under konsertern igår. Så himla bra. Så himla bra förband, så himla bra stämmning, så himla bra ljus, så himla bra musik, så himla bra COLDPLAY. Har aldrig vart lyckligare i mitt liv. Allt var så himla perfekt, underbart och fint. Önskar att jag kunde göra om konserten flera gånger om. Det enda som skulle kunna göra den bättre var ifall jag hamnade längre fram mot scenen! Jag vet inte ens vad jag ska skriva mer för att förklara så ni fattar hur bra jag tyckte att det var!? Lägger in en bild nu och sen en video från när en del ur en låt från igår. Livet <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0