Godmorgon

Publicerat 2012-08-24 kl. 09:11:02 || Life as you know it.

Godmorgon på er, jag har nyligen vaknat och fick direkt sällskap av båda hundarna och katten. Det är tur att jag har en stor säng. Dock så ligger de bara där jag ligger så halva sängen är fortfarande tom..
Fick vara hemma idag för mamma och pappa. Känns lite små tråkigt ändå för hade bara engelska och sen komma på ettorna. Men det var just därför. Började tio hade en lektion och sen kunde jag slutat. Så jag hade antingen kommit två timmar innan vi börja eller sent efter och sen inte kunnat ta mig hem. Åååh så underbart att bo på landet. Jag fick iallafall vara hemma. Men det är ju bra. Då kan jag gå ut och gå och cykla till stallet och sen även åka till stallet med mamma eller pappa. Får motionen iallafall. Uppdaterar er mer senare! Det är ju dessutom fredag och med fredag menas det HELG! Finallly! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0