hejdå sommarlovet.

Publicerat 2012-08-19 kl. 22:33:21 || Life as you know it.
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gud jag är så himla ledsen för att jag inte uppdaterat sen i torsdags men det har varit full fart här hemma hos mig, hunden har varit hos doktorn, min syster och hennes pojkvän har kommit hit, firat min mormor igen och det är ju sista dagarna innan sommarlovet tar slut så jag har inte riktigt velat sitta framför datorn och blogga. 
Men uppdaterar er nu över vad som har hänt! 

I torsdags kväll så var vi hos doktorn (veterinären) men min älskade hund. Han är både gammal och bara underdagen fick han jäätte ont i sin vänster sida och svag i bakbenen så han kunde inte ställa sig upp, så med hela famlijen mot veterinären, kom hem runt ett på natten, utan hund (han fick sova över för röntgning dagen efter.) och då vart hos veterinären i samanlagt tre timmar.. inte så kul
 
på fredagen kom Germerud hit runt två kanske så cyklade vi till stallet vid halv fyra, höll på att cykla på en älg. Herre alltså det var det roligaste jag har varit med om. Elin höll på att Skita på sig. haha. Fixade A's box på uringe och lite annat. Väl hemma igen chillade vi och kolla på lite serier, prata och åt gurka med dipp. Sen lite senare kom pappa hem med min syster och min hund. Som tur var mådde han bra. Älskade vovve. Vi körde hem Elin och åkte sen och kolla till hästen. Hemma åt vi middag och hade det allmänt trevligt. 
 
Vaknade vid halv nio på lördagen, döds trött och ville bara sova, men klädde ialllafall på mig och drog mig släppandes ner till mormor och morfar för att äta frukost med dem och sen ta med mormor mot hennes överraskning. Maikyr, pedikyr och ansiktsbehandling stod på schemat, men för mig mamma och Jossan var det shoppning. Så vi åkte till Tumba och jag blev ett par skor rikare och tre par strumpor. Mamma och Jossan köpte lite mer. Sen var det bara tillbaka och hämta upp mormor. Köpte även två nagellack. Ska visa dem någon gång. Kär. Väl hemma så fick mormor vila och vi satte upp ett tält nere vid en liten sjö vi har i närheten av oss och duka upp fint, och sen på kvällen hade vi en jätte mysig kräfskiva. Helt underbart. Skulle egentligen åkt in till stan och träffat Elin, Adele och Elina, men kunde ju inte. Ber om ursäkt för det. 
 
Idag så vaknade jag vid elva, gick upp åt frukost och satte sen på mig ridkläder för första gången på tre månader. Hämtade släppet på uringe och åkte sen och hämta hästen. För att sen lämna av den på uringe och höra det sista av stall mötet. Skönt att vara tillbaka och ha henne i närheten. 
Hemma kollade jag på film med min bror näst sista sawfilmen, sen en hot rod med min syster, hennes pojkvän och min bror. Åt en galet god middag, satt ute och prata och tog ut det sista av detta sommarlov. duscha och kolla sen på sista saw filmen med min bror. Så nu sitter jag här och ska bara borsta tänderna och sen hoppa i sängen och hoppas på att jag kan sova. 
klockan är ställd på tio, och då ska jag hinna äta fixa mig, och packa väskan typ innan jag sen 20 i tolv åker mot skolan. 
Hejdå sommarlovet 2012, vi ses aldrig igen. 
Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag åkte med EF, men skulle nog rekommendera explorius för jag tror att dom har fler värdfamiljer som har barn, vad jag har märkt iallafall. Och min värdfamilj var också kopplad till explorius först :)

2012-08-20 @ 16:50:06
URL: http://victoriasusa.blogg.se
Postat av: Victoria

Åkte med EF, men skulle rekommendera explorius, fler verkar bli nöjda med dom av vad jag har märkt! :)

2012-08-20 @ 16:52:38
URL: http://victoriasusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0