Jag är sämst.

Publicerat 2012-08-22 kl. 15:54:03 || Life as you know it.

Jag har bara gått två dagar, okej tre dagar i skolan och min uppdatering suger. Jag har inte ens några läxor än! Hur ska detta sluta? Statistiken har sjunkit.. Men jag har bara mig själv att skylla. Ska försöka fixa så det finns lite tidsinställda inlägg under dagarna och uppdatera lite mer från mobilen, och när datorn börjar följa med till skolan från den.
Bloggade inte igår igen, jag vet. Men jag hamnade aldrig framför en bra dator.
Iallafall så hämtade Sofia mig i Vårsta så åkte vi hem till henne, gosade lite med hennes kattungar (ena som jag kanske ska få, ska bara övertala pappa), pratade massor och sist men inte minst bakade en kladdkaka, som blev as god. Ska baka en nu sen lite senare här hemma. Hann även prata lite med Amanda, som jag inte har pratat ordentligt med på hur länge som helst. Super trevligt. Sen åkte vi hem till mig, åt en snabbis och åkte sen vidare till stallet. Satte mig upp för första gången på tre måndader på hästen. Kändes bra. Hon kändes dock bara lite seg för skänkel och trött, men det är något positivt väl? När stallet var färdigt åkte vi hem igen, jag hoppa in i duschen en snabbis medan Sofia prata lite med mina päron och sen åt vi mammas saffranspankaka. Eller ja, de andra åt saffranspankaka, inte jag.. Hehe.
 
Idag var det att gå upp tidigt igen för att började klockan kvart över åtta, med nytt ämne och ny lärare så kändes inte så bra att komma försent på den lektionen. Men lektionerna var helt okej, tror faktiskt att jag kommer att överleva. Förhoppningsvis iallafall. Lunchen var också helt okej, så det börjar ju bra. Har dock kommit på ett ny-termins-nytt-års-löfte att jag ska bli mycket positivare och gladare, skita i allt jobbigt, sluta klaga och bara leva livet (så mycket som jag klarar det, vill säga.)
Efter skolan hämtade mormor mig i Vårsta så jag slapp vänta en timme på min buss, och så körde hon hem mig.
Så i skrivande stund sitter jag framför datorn (nähe?! hhöhö) i köket har precis ätit mellis och ska ta en sväng med hundarna och sen kolla senaste PLL avsnittet och sen fixa kläder osv inför i morgon(måste passa på nu innan alla läxor kommer), kanske kolla på en ny film eller städa eller fixa lite i photoshop eller baka en kladdkaka eller ut och springa. Okej nu var det inget mer eller. Men gud jag måtste verkligen börja ut och röra på mig igen.
OKEJ från och med nästa vecka ska jag ut och springa åtmindstånde varannan dag. DEAL.
Kommentarer
Postat av: Elin

Orka träna :((((((( Tycker kladdkaka lät mycket bättre och mindre jobbigt! MVH största tjockisen. Och jag kanske också borde bli positivare, men det kommer aldrig funka, hahahaha

2012-08-22 @ 18:51:50
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0