Lördag

Publicerat 2012-08-25 kl. 13:18:50 || Life as you know it.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tja man, har redan hunnit vara hos hästen och äta lunch och byta om och väntar nu på att Adele ska bli färdig så ska vi cykla en sväng. As taggad, och det är ju bra så slipper jag gå ut och gå. Lovar också att jag inte ska filma så kanske jag överlever. Hehe..
Sen senare ikväll blir det bio med Sofia, ska se "Magic Mike", finally! Hoppas den är så bra som jag vill att den ska vara. Tur är ju som sagt att både Channing Tatum och Alec Pettyfer är med i den. Så den kommer vara bra, hur som helst. 
Igår lyckades jag iallafall få iväg de där mejlet till Los. Typ sådär två veckor senare. Men nu är det gjort iallafall. Skriver senare igen, ska försöka hinna måla mina naglar innan jag sticker iväg. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ville ju se :(

2012-08-25 @ 14:23:13
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0