Små barn ute på äventyr!

Publicerat 2012-08-26 kl. 21:37:38 || Life as you know it.
Igår iallafall så efter jag hade skrivt klart så målade jag mina naglar och sen så skrev Adele att hon var färdig så cyklade hem till henne. Mamma hade sagt att man kunde ta en bakväg ner till Grindsjön så jag tänkte att det skulle väl vara super bra att cykla den vägen. Haha, åh herre.
Den var bra till en början, men när vi sen hade cyklat på en liten grusväg i skogen i ungefär 50 min eller nått kom vi fram till vattnet, så man kunde ta den vägen, bara det att det var ingen strand där utan en privat tomt. Men eftersom mamma hade sagt att mna kunde cykla där och så såg vi en liten stig på andra sidan tomten så hoppa vi av cyklarna och gick in där. Men där var vi fast, mitt i skogen typ och vi funderade på ifall vi skulle cykla tillbaka samma väg, men det var ju tråkigt, så efter ca 30 minuter bestämde vi oss för att gå bredvid vattnet så gott det gick tills vi kom fram till en liten vik där jag visste att man kunde ta sig upp till vägen igen. Så över stock och sen, upp rivna ben (hahah, det rimma) och flickor som nästan svimma (och det där kunde ha rimmat också) klarade vi oss fram till en liten strand. Inte den jag tänkt mig, men har nog aldrig vart gladare över att se en någolunda bra väg igen. Så efter att ha chillat lite där nere vid vattnet så begav vi av oss uppåt på vägen och tillsut kom vi ut vid asfaltsvägen igen, vid busshållsplatsen efter min, hallelulija! Sen cyklade vi hem till mig och åt kladdkaka och glass och drack lite tårta och gav oss lite cred över att vi var ute i två och en halvtimme mitt ute i skogen och hitta hem igen!

Vi skjussade hem Adele efter någon timme då båda var ganska döda och aldrig ville sätta oss på en cykel igen. Sen åkte jag med mamma och pappa upp till min moster och åt middag, tills Sofia kom och hämta mig så åkte vi och kolla på bio. Stötte även på Elin och Andreas. Bion var super bra! Dör så snygga.
När vi sen var på väg hem och var nästan i vårsta så ringer Elin och frågar ifall vi kan köra dem till ett tåg eller nått då deras buss redan hade gått, så det var bara att vända, hämta upp dem på Heron och sen köra till Tungelsta där de även missa sitt tåg så det var bara att köra hela vägen till Ösmo och släppa av dem hos Elin. När Sofia och väl var hemma hos mig stupade vi direkt i säng.
Nu är jag mer redo än någonsin att bege mig ut på äventyr! YES.
 
P.s det var värre än vad det låter. D.s
Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha alltså, du borde inte cykla!

SV: Haha! Min syster såg också Magic Mike idag :)
Hundeeen <3

2012-08-26 @ 23:07:37
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0