take me to something new

Publicerat 2012-08-14 kl. 00:14:47 ||
Jag vill verkligen bara härifrån nu, jag vill inte var kvar i detta lilla land. Allt är bara samma, over and over. Vill ha något nytt, nya människor, nya miljöer, nytt nytt nytt.
Jag försöker få mina föräldrar att flytta utomlands för iallafall några år, det går väl sådär va.. Så istället satsar jag på hela den här åka som utbytesstudent saken. Skulle verkligen vilja göra det. Är bara så galet nervös över hur de skulle gå. Och jag ska inte ens åka. Än. Men liksom allt det där, första dagen i skolan. Bo hos en nya helt random famlij. Inte ha min egna famlij där att, skrika, skratta, gråta med och bara ha vid min sida.
Men sen till det, vart ska man åka. Jag har alltid velat åka till USA, hoppas att jag får bo i någon varm delstat och uppleva ameeikans kultur, miljö, high school och hela den grejen. Då är det ju bara det att det skulle ju vara ganksa coolt att åka till typ Kanada, England, Australien eller Nya Zeeland också. Gosh mycket att tänka och bestäma.
Så nu ska jag försöka komma på ett as grymt mejl som jag ska mejla till min morfars kompis som kanske har kontaker i USA och kanske kanske kanske kan hjälpa mig lite påvägen.
Men även en 100 mils lång vandring börjar med ett steg. Och det här är mitt.
Kommentarer
Postat av: Mergimtare ♡

Vilken fin blogg du har (:

2012-08-14 @ 12:23:44
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0