träning

Publicerat 2012-08-24 kl. 18:01:00 || Life as you know it.
          
Jag har nog inte rört på mig så mycket på hela sommarn som jag har gjort idag. 
Näe jag hade vaknat och gått upp där efter jag sa godmorgon så åt jag frukost och sen kolla jag på en film med lite kladdkaka och glass. När den sen var färdig var jag mer taggad än någonsin att klä på mig och gå ut och gå. Men musik i öronen så gick jag en PW på 50 minuter med hunden. När jag kom hem igen så gick jag en liten kortare tur med den andra hunden. Favoriten börjar bli gammal.. Sen ringde jag pappa och Adele och prata med dem en snabbis och direkt efter satte jag av på cykel mot stallet. Väl hemma igen, var mina ben helt döda. Träningsvärk i morgon ? Kanske. Sen tog jag en banan och lite yogurth och börja kolla på en ny film tills mamma kom hem då jag bytte om och åkte tillbaka till stallet och red en sväng med hästen. Så nu är allt färdigt och jag ska snart hoppa in i duschen och sen kolla klart på filmen. Det är väl typ allt. Känner att jag ska försöka komma på lite mer roligare saker att blogga om än min dag hela tiden. Ska försöka lägga in en film här sen när jag cyklar och håller på att ramla, hehe. 
PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0