27 december

Publicerat 2012-12-27 kl. 11:59:28 || Dear Diary
Thailand för ett år sen. Ta mig tillbaka.
Blev ingen bloggning igår då jag känner att jag inte har så mycket att berätta och prata om. Började dock på års resumén istället. Gud det var så mycket mer saker än vad jag tänkt mig. Så kanske får dela upp den på fyra eller iallafall på två. Aja, det löser sig så får ni se på nyår vad jag skrivit om.
Just nu sitter jag trött i min säng och drömmer mig bort till ett utbytesår i Australien. Ber till Gud att jag kommer komma iväg på det. Vet dock inte om det kommer hända eller inte. Men man ska aldrig säga aldrig. Eller nått?
Nu hade jag tänkt att fortsätta med resumén och sen ska jag vänta på att pappa kommer hem och veterinären ringer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0