drömmer

Publicerat 2012-12-06 kl. 12:06:39 || Musik

önskar att man inte behövde leva i verkligheten, utan kunde föralltid leva i sitt huvud eller i en dröm. något jag har sagt förut, men kommer säga det igen är att just nu, det enda jag vill är att åka som utbytesstudent till USA eller Australien. jag skulle kunna ge vad som helst för att få åka iväg. det skulle vara allra coolast att åka till Kalifornien. och som pricken över i:t så har en tjej i min klass nu fixat så hon ska åka nästa år till Kalifornien. smått avundsjuk och jag vill inget hellre. snälla rara någon hjälp mig?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha alltså, lovar att hon sa det till dig bara för att göra dig avis

2012-12-06 @ 23:27:56
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0