GOD JUL

Publicerat 2012-12-25 kl. 12:18:00 || Life as you know it.
GOD JUL alla som läser min blogg, lite sådär i efterskott men vad sjutton!
Jag hade en super bra julafton igår och jag hoppas att ni hade det också. Fick massor med fina paket och hade det jätte trevligt med hela familjen och släkten. - minus Kalle och Jossan dåra. Har egentligen inte mycket mer att säga om julafton mer än att den var jätte bra och det suger att den redan är över..
Idag ska jag inte göra någonting. Storstäda rummet, träna och börja fixa ihop ett resumé inlägg till nyår.
Imorgon ska jag in till stan med Hanna och shoppa på mellandagrean, samt kolla på bio på kvällen med Hanna och Monika. Hitta Nemo ska ha kommit ut i 3D.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0