perf, nästan iallafall

Publicerat 2012-12-16 kl. 00:29:39 || Dear Diary
för jag har ingen annan bild. 
livet känns faktiskt ganska bra nu. allting liksom bara rullar. även fast jag inte kommer hinna plugga i helgen och vara jätte stressad i skolan igen. men det är en annan sak. åt glass, prata och kolla på film med germerud igår. jag har saknat henne massor. sov där, vakna vid tio när hon attackera en stor schäffer på mig. mys ginza <3. kolla mina ögon, behöver egentligen läsglasögon, men lever på den vilda sidan och köpte inga. ätit subway. fått elin att rida a i snö stormen. åt god mat. kollat på film och pratat massor med sofia. haft en full konversation med min syster. i love you. ska nu kolla på justin biebers film never say never. helt ok helg än så länge. helt ok liv. men nu när jag börja tänka på skolan känner jag hur gråten stiger mot ögonen. ska nu lämna dethär när inlägget fortfarande är glatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0