ready set go

Publicerat 2012-12-12 kl. 21:11:09 || Life as you know it.
har inte ens en bild så får bli denna som jag tänkte ha som en ny design för ett tag sen.
har försökt plugga sen jag kom hem. har inte gått alls som jag velat. har börjat på franska inläminingen, har börjat redigera bilden (men jag suger så jag vet inte hur jag ska göra något), har börjat eller rättarsagt jag har fått två meningar av elina som jag ska analysera imorgon på svenskan. död. jag vet inte hur jag kommer klara den här sista veckan. men försöker hålla ut. om jag inte skriver ett väldigt glatt inlägg nästa fredag om att jag äntligen har jullov och att det bara är några få dagar kvar till julafton har jag tragiskt nog dött. har liksom inte ens tid att gå i skolan, för att jag har så mycket i skolan att göra. plus hästen, plus träning plus försöka ha någonting som ska likna ett liv. ska iallafall hem till elin på fredag och äta glass och kolla på serier så jag har något att se framimot till slutet av denna vecka. men hjälp. har även julfika imorgon i skolan så kan se framimot det också. nu ska jag kolla lite kläder och plugga liiiiite till. kanske. trodligtvis inte. men ni kan låtasas som att jag är värsta underbarnet och gjorde det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0