stress stress och lite mer stress

Publicerat 2012-12-11 kl. 22:27:41 || Life as you know it.
mys katten hos min syster medan jag vänta på mamma 
har haft full fart hela tiden och har inte haft en tid (som vanligt alltså) till att bara sätta mig ner och ta det lugnt eller göra något som jag vill, så som träna, läsa, kolla på film, umgås med vänner, eller bara ta hand om mig själv. hade massor med saker i skolan. sen göra färdigt en historia uppgift efter skolan och sen möta upp mamma för att åka till skärholmen för att fixa lite julklappar. fick även med mig en kläning till julafton och en kjol till nyår hem. sen direkt till stallet för att mocka och hälsa på hästen. hem äta och nu sitter jag här. har varken hunnit tränat eller plugga något idag. han göra en snabb grej till foto och mediaproduktionen men annars inget. känns ju bra när jag har massor att göra det sista veckorna nu innan lovet. ska nu gå och sova så jag orkar upp imorgon. godnatt. 
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jaarå, kommer imorgon! <3

Men va, har vi börjat på uppgift 2 på historian?

2012-12-11 @ 22:41:05
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0