två skoldagar kvar. håll ut.

Publicerat 2012-12-18 kl. 10:55:15 || Dear Diary
Bara två, om man inte räknar mer idag, skoldagar kvar. Har två uppsatser, ett prov, rvå muntliga prov och några bilder som ska in. Inte alls kul. Men försöker hålla ut tills på fredag då det äntligen är lov. Borde nu egentligen skriva på min franska inlämning.. Men jag är typ färdig. Eller den får vara färdig som den är nu, har gett upp den. Som pricken över i:t på all denna stress har min häst ett svullet bak ben. Just som jag trodde att hon var frisk. Tack för den. Men ja. Där är anledningen ännu en gång till att jag inte hinner med annat än skola, plugga, stallet, plugga och sova.
Hörs så fort jag har en tid över.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0