why?

Publicerat 2012-12-16 kl. 21:51:13 || Dear Diary
Mongot Agnes
Tänk Agnes, tänk. Försöker komma på något som det här inlägget kan handla om. Något jag kan skriva. Men ännu en gång är jag helt tom på ord, men med tankar som gör att mitt huvud snart kommer att sprängas. Skulle helst vilja försvinna fram tills på fredag då jag får lov. Eller till julafton så jag slipper alla dagar runt omkring. Har inte pluggat någonting alls i helgen som jag egentligen borde. Har haft en bra helg. Allt gick bra idag, som jag faktiskt inte trodde det skulle göra. Men såhär efteråt undrar jag varför jag bara är jag. Varför jag bara ser ut som jag gör. Varför jag inte bara kunnat bli perfekt direkt bara sådär.
 
Jag ska inte dränka er i alla dessa tankar utan istället ska jag gå och sova. Med stressen som kryper sig på över att jag inte har pluggat, det är måndag imorgon och jag vet inte vad jag ska ha på mig. 
 
Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0