Åland 2012

Publicerat 2012-07-20 kl. 16:21:56 ||
Eftersom jag blandar ihop alla dagar som vi gjorde sakerna på eller vad vi gjorde exakt på dagarna så gör jag det lite enklare både för mig att skriva och för er sen att läsa. om ni vi ha lite bättre utvärdering kolla Elins blogg, kommer även sno lite bilder från henne sen. Mohahah! Förlåt Elin.
 
Okej, så vi har blivit väckt tidigt på morgonen av småbarn, sovit, kollat på film, spelat kort, ätit godis, chillat i solen, chillat på stranden, spelat kubb, tagit nattpromenader, förskt att ta as coola bilder, ätit pizza, tagit dagpromenader, chillat i husvagnen, pratat om allt mellan himmel och jord, använt crocs för första och kanske ända gången i mitt liv, skaffat nya vänner (vad konstigt det lät. men ja typ), umgåts med trevligt folk, vart trötta, blivid kallad soppa av småbarn, spelat kubb med fulla random människor, kollat när fulla random människor har haft öl krig, ätit frukost buffe, hafft en toppen vecka!
 
Somsagt det suger att folk ska bo så långt borta och jag saknar det redan! TACK ÅTER IGEN ELIN FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED. och jag har inte saknat Gotland så mycket.
Kommentarer
Postat av: Elin

TACK SJÄLV FÖR ATT DU ÅKTE MED, DET HADE SUGIT UTAN DIG <3

2012-07-20 @ 22:09:08
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Hahahahah det hade ju varit lite awkward om han hade gjort det..

2012-07-20 @ 22:09:26
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0