Nästa Gotland

Publicerat 2012-07-20 kl. 20:49:24 ||
random bild från weheartit.com
Idag vaknade jag vid kvart i tolv, hämtade datorn och kolla på lite serier medan Adele fortfarande sov. Vid två tyckte jag att det var dags för henne att gå upp. Så vi gick upp från sängen runt kvart över två, jag lagade oss lite frukost av den maten jag hade hemma och sen blev hon hämtat runt fyra kanske.
 
När hon hade åkt städade jag lite, eller dammsög iallafall, fixade lite och sen bytte om för att åka och kolla till hesten en sista gång innan vi åkte. När vi kom till stallet träffade vi Mats och pratade lite med honom, sen gick vi ner och kollade till hästen. Hon såg ut att må bra och hennes sår hade fått en skorpa över sig så nu hoppas vi att hon inte kliar bort den och det läker fint.
Väl hemma så åt vi mat och har nu packat i ordning det sista innan vi ska åka mot båten om någon timme.
 
GOTLAND HERE I COME.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0