rubrik rubrik rubrik ?

Publicerat 2012-07-25 kl. 23:12:56 || Life as you know it.
Rubriker suger. HAr ingen aning om vad jag ska skriva där. Men kände att jag behövde uppdatera igen. 
Har dock inte gjort något sen jag skrev senast. Det händer verkligen inget i mitt liv på sommarn, så det blir inget att skriva om. Har solat och kollat på film iallafall! 
I morse åkte Hanna hem så nu är jag forever alone här nere. Kul.. inte så mycket alls. Försöker övertala mamma att åka hem tidigare, eller snart typ! Ja, det var väl typ allt. Orjar inte leta fram en bild heller. Så himla onödigt inlägg..... :(
Kommentarer
Postat av: Elin

Så himla nödvändigt <3

SV: Att man ser dig i hörnet gör hela bilden ju!

2012-07-27 @ 01:56:19
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0