4 juni

Publicerat 2012-06-04 kl. 22:22:45 ||
Shit har totallt glömt bort att blogga under dagen. Har inte gjort så mycket annat så kan inte skylla på det. Men har bara inte tänkt på bloggen liksom. Aja, ska efter jag skrivit det här springa och borsta tänderna och sen hoppa i säng.
Hade en lektion i skolan idag. Värt.. Sen så stannade jag kvar med Isabelle och höll henne sällskap för hon skulle göra ett prov. Vi pratade om lite skol grejer, utomlands och allt annat intressant just nu i vårat liv. Haha, sen åkte jag hem, morfar hämtade mig i Tumba körde hem mig och sen satt jag bara vid datorn och gjorde ingenting. Åkte till stallet gick en 30 min PW med hästen på släp och Bror som sällskap och sen hem för att göra sista skol grejen innan jag äntligen kan säga att jag är färdig pluggad för denna termin bara sådär en vecka innan skolavlutningen. Det var väl allt. Ja, vihörs någon gång i morgon. PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Himla bra låt!

2012-06-07 @ 13:40:24
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0