Even when the sky is falling down

Publicerat 2012-06-02 kl. 16:55:25 || Life as you know it.
gammal bild!!
Hallå i stugan. just nu chillar jag med bra musik i min otroligt sköna säng och vill typ ö för att det är så kallt och regningt ute och för att jag är trött som en satan.
Pappa väckte mig tidigt i morse för att vi skulle åka med hästen och kolla sadel. Så kom hem igen lite vid halv tre kanske? ingen aning. Hoppade in i en varm dusch och kolla sen repris på torsdagens Big Brother. Saknar förra årets Big Brother med Martin, Sara, Simon och Peter. Så mycket bättre. Ivilket fall som helst så är det här jag hamnade efter det. Borde väl läsa min franska bok.. Så ska väl läsa något kapitel ur den och sen chilla lite mer! Det var väl typ allt.
Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar också förra Big Brother.

2012-06-07 @ 13:39:34
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0