Gotland here I come!

Publicerat 2012-06-24 kl. 14:51:46 || Life as you know it.

Sitter och väntar in de sista timmarna, innan vi åker ner mot Nynäs och Gotlandsbåten. Som jag har längtat!! 
Så nu blir det sista bloggningen från ordentlig dator på ett tag. Eller kanske mer den här veckan men sen efter det så tar det slut! 
Ska snart åka till hästen och kolla till och pussa lite på henne en sista gång på en bra tag! Bebis. 
Det var väl allt, tänkte bara önska alla en riktigt bra sommar, för nu börjar den påriktigt! :) PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Gahhh. Hoppas du får det asbra på Gotland så ses vi sen när vi ska till Åland! :)

2012-06-24 @ 22:36:44
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

Jag kommenterade igår men den ville inte komma fram. Jag skrev i alla fall:
Ha det så bra på Gotland och så syns vi sen innan Åland! :D

SV: Vad bra! Kände mig jättehemsk :( <3
Ja, sjukt jobbigt att shoppa. Hittade inte ens något.

2012-06-25 @ 15:44:42
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0