Liar Liar

Publicerat 2012-06-20 kl. 14:03:16 ||
BILLY FUCKING TALENT
 
 
Ännu en gång bröt jag mitt löfte om att jag skulle bloggat igår. oopsi. Skoja, nu när jag läste igenom inlägget sa jag faktiskt att jag skulle blogga igen när jag var hemma och hade en dator framför mig. Så egentligen har jag inte ljugit. YES!
I vilket fall som helst så kom jag hem igår, men mamma hade lämnat sin dator på jobbet och jag orkade inte ta fram min skoldator för den är så galet seg.
 
BILLY TALENT var iallafall galet bra live. Och en galet bra första konsert. Höll på att inte få komma in först. Men det löste sig. Grym kväll. När vi var vid Zinken köpte jag, min syster och min systers pojkvän lite mat på grillen där för vi var så galet hungriga. Mums. Nattmat, finns inget godare. Sen sov jag somsagt hos dem.
Gjorde ingenting igår hos dem, chilla och kolla på tv. Åkte hem med pappa, körde förbi hästen och myste lite med henne i hage, satte på lite flugspray och lite salva på hennes sår och kolla så hon levde. Sen kom jag äntligen hem igen. Dog i min säng..

Vaknade i morse vid 20 i elva kanske, kolla på tv till ett sen plocka jag ut diskmaskinen. Och sen hamnade jag här. Ska väl skriva klart det här inlägget och sen gå en liten sväng med hundarna. Hade tänkt att börja med en design till den andra bloggen också. När mamma kommer hem sak vi åka till hästen och ta in och kolla en ordentlig igenom kollning på henne. Sen ska jag fråga ifall mamma vill ut och springa/powerwalka med mig. Känner att jag måste börja göra något igen. Städa rummet ordentligt ska också göras.
 
Gud vad långt det här inlägget blev nu. Men det var väl allt för idag. Vi hörs sen! Ska berätta lite om hur uppdateringen kommer bli framöver. Försöker skriva senare ikväll. Om jag orkar. Jag lovar inget. :) PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0