Se Timbuktu live, åka karuseller spontan, check!

Publicerat 2012-06-01 kl. 20:24:13 ||
bild från google
Nyss hem kommen från två långa dagar. Inte så dåliga, men långa!
Slutade skolan 4 igår, åkte runt med Elin till 3 Bikboks i stan för att byta hennes linne, men det var slut överallt. Sen dra hem till syster, chilla där, åt nacho och ost dipp tills vi sypdde, drog til grönan, kollade på Timbuktu och sen träffade jag min syster och hennes kompisar. Så de fick för sig att de skulle spontan åka några karuseller på grönan då det var det jag gjorde efter det. Så nu är första åkten gjorda! YES! Sov hos min syster sen.
Vaknade vid 7 men gick upp vid åtta och fixade mig, när det var en timme innan jag skulle dra så skickade Elin ett sms och sa att vi inte hade någon lektion. Så tog det lungt hos Jossan ett tag innan jag åkte till Vårsta och klippte mig. Är väl både nöjd och inte. Blev ingen större skillnad. Så det är väl det som gör mig missnöjd. Åkte till mamma ett tag för att sen möta Adele och Elina i Tumba. Åkte hem till Adele och chilla galet. Och sen kom pappsen och hämtade mig. Så nu är jag hemma igen och ska precis äta. Hörs senare! :) PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Förlåt för att jag drog med dig överallt, haha!

2012-06-07 @ 13:39:10
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0