22 maj - Grattis mina älskade katter på födelsedagen

Publicerat 2012-05-23 kl. 16:29:27 ||
Måste säga att jag älskar vädret. har gått runt med shorts och t-shirt hela dagen och typ dött för att det har vart förvarmt. Men jag klagar inte.
Vi hade idrott första lektionen och vi skulle paddla kanot, första gången någonsin jag paddlar kanot. Men det var hur kul som helst, paddlade med Elin och jag måste säga att vi var grymma. Det var även hur mysigt som helst att bara sitta i solen mitt ute på sjön i kanot och prata lite.
Nu har jag precis kommit hem och ska äta lite och sen sätta mig på baksidan med musik och plugga massor. Har galet mycket grejer att göra men endå inte. jag har ingen aning. Är lite stressad iallafall. Så helgen kommer spenderas med att plugga. Soft.
PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0