"A day without Agnes Norman, is a day wasted" - Paulina Lannerbäck

Publicerat 2012-05-31 kl. 15:25:26 ||
Jag tycker om mina vänner! Jag saknar mina gammla klasskompisar och vänner. Men det är snart sommarlov och livet funkar faktiskt ibland!

Sitter på mediaproduktionen just nu och håller på med ett bildspel, vill egentligen bara använda mig av alla bilder som är gammla, kanske några nya. Alla bilder som har saker som betyder mycket för mig. Men hälften av bilderna måste vara nytagna och alla bilderna måste vara fotade av mig. Men det löser sig nog. Knapar nog ihop något iallafall..
Efter skolan ska jag hem och lämna av lite grejer hos min syster och ikväll blir det grönan för att kolla på timbaktu! Sover hos syster i kväll till imorgon, och i morgon efter skolan ska jag äntligen klippa mig! Sen träffa Adele för att hjälpa henne med en sak och sen fråga ifall hon vill hjälpa mig lite med bildspelet. Och efter det hem och fiortsätta plugga. Måste läsa färdigt svenska boken. Sen när bildspelet också är färdigt är allt färdigt i skolan, så himla skönt!!
Kommentarer
Postat av: Elin

Fina hesten då!

2012-06-07 @ 13:38:26
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0