chillin' like a villin'

Publicerat 2012-05-22 kl. 14:47:53 ||
" kommer aldrig någonsin vara perfekt, hej, för det där jag kommer ifrån."
Sitter hemma hos Elin i Bro nu och sjunger på massa låtar och väntar på att tiden ska gå så vi kan dra tillbaka in till stan för att kolla på MangeMakers. Haha.
Nationella idag gick väl som väntat. Åt dock massor med vindruvor så det var goooooott! Det var väl det. Har inte hänt och kommer inte hända så mycket mer idag.
Någon dag framöver när jag inte har något att skriva om så kan ni få ett inlägg om vad ni har missat under tiden jag inte har bloggat! TOPPEN BRA! Så nu har jag suttit i 20 minuter och föärsökt att skriva färdigt det här inlägget också.. det går bra nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0