Sleeping Beauty

Publicerat 2012-05-24 kl. 16:11:16 ||
Är så galet trött att ord inte ens kan beskriva. Pappa väckte mig tidigt i morse för att sen snabbt upp, byta om, och äta frukost för att sedan åka till stallet och fixa hästen och sen dra till veterinären. Hästen hade massor med saker. Orkar inte ens berääta allt. Men blir iallafall skritt i tre veckor nu.
Sen när jag kom hem la jag mig på baksidan ett tag och chillade, och har sen läst lite i en bok som jag måste göra till svenska. Inte så taggad. Försökte plugga till fotoprovet också, men det gick väl sådär. Ska försöka göra det mer ikväll och sen även komma på ett ämna att prata om på engelska talet... suck. Ska även fota lite nya bilder och sen göra ett bildspel. Sen är det bara ett franska prov, som jag inte alls vill göra och kommer absolut inte klara det. Har redan missat två delar idag när jag var hos veterinären. ooppss.
DEt var väl allt om idag, nu ska jag sova/kolla tv och sen plugga igen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0