En bra dag

Publicerat 2012-11-02 kl. 17:22:22 || Dear Diary
så bjuder på lite bra musik på denna fina dag.
 
Idag har det vart en bra dag. Även fast jag knappt kunnat sova för att jag haft sån nackspärr och har gått upp tidigt har den vart bra. Har haft en bra dag med Elina och Monika i stan. Har fått det jag velat. Det jag var inne i stan för att göra. Plus några exktra. Jag har egentligen inte gjort så mycket mer. Men det har helt klart räckt. Kom på nu att jag var dum och inte tog kort på någonting under dagen. Kvällen är bokad i sängen framför tv:n med godis och med Monika som sällskap. Allt känns bra och jag ska nu ta vara på den här känslan ett tag till och innnan lovet tar slut. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0